Tüketim yaratma ya da ihtiyaçların uyarılmasındaki yöntem şudur: Tüketicilerde, seçme özgürlüğünün olduğu hissi yaratılır(ya da aynı anlama gelmek üzere tüketici ile seçme özgürlüğü varmış gibi münasebet kurulur). Bu bağlamda uyarılan bireysel tüketim arzusu, bireyde tüketim alanında özgür bir özne olduğu yanılsamasını yaratır ve meta arzı, bireyin varolan satın alma gücünden bağımsız olarak özgürlüğün hülasası haline gelir.
Tüketim Yaratma ve ''Özgür'' Birey
Tüketim yaratma ya da ihtiyaçların uyarılmasındaki yöntem şudur: Tüketicilerde, seçme özgürlüğünün olduğu hissi yaratılır(ya da aynı anlama gelmek üzere tüketici ile seçme özgürlüğü varmış gibi münasebet kurulur). Bu bağlamda uyarılan bireysel tüketim arzusu, bireyde tüketim alanında özgür bir özne olduğu yanılsamasını yaratır ve meta arzı, bireyin varolan satın alma gücünden bağımsız olarak özgürlüğün hülasası haline gelir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder